zarifbirhanim merhaba biz de aynı şüpheyle eeg tarihi bekliyoruz. Kan verdik karın ultrasonu çekildi. Normal denildi. Kanlar iyi denildi. Epilepsi için hangi kan değerlerine bakılıyor acaba? Bir de bizim uyurken emerek uyuyor. Emerken titreme oldu kol ve kafada 1 dakika.. eeg çekilecek bekliyoruz. Dr videoya baktığında nöbet gibi değil ama 1 dak ve şiddetli olması beni korkuttu dedi. O titreme anında beni emiyordu. Sanırım epilepsi anında ememezdi değil mi? Kafam çok karışık kusura bakmayın her şey bizim için korkum yersiz ama anne olarak 7 aydır hastanedeyiz sürekli sağlıkla ilgili. Bu titremeler beni korkutuyor..
Bir de ben kızımı çok zor uyutuyorum. Uyumayınca husursuz olmuyor çok ama. Siz de uyumazdi yazmışsınız. Neden uyumuyorsun acaba