Deletedmom_110 İsterseniz daha iyi bir hastaneye gidin, tekrar eeg çektirin. Yeğenimde epilepsi hastasi onun belirtileri daha ağır ilk gittikleri hastanede sorun yok diyip gönderdiler. Sonrasında hacettepeye gittiler orda epilepsi teşhisi koyuldu. Bu arada bu sicramalarda bir çok etken olabilir. Abur cubur, televizyon, aşırı sıcak hava, beslenme aralığı, sinir stres, yorgunluk bunlarda uykuda sictama yapabilirmis