Aysee__34 Ben doğduğundan beri Aptamil kullanıyorum bebeğim şuan 7.5 aylık ilk aylar çok gaz yapmıştı Bebelac denemiştim onda da şeker oranı fazlaymış kısa süreli tok tutuyordu o yüzden Aptamilden devam ettim ama bugün arkadaşımdan Bebelac Gold un içeriğinin daha güzel olduğunu duydum isterseniz bi araştırın yinede☺️