Tatlimomy Çocuğunun yapısı nasıl bilemeyiz tabi ama benim 2 oğlum arasında 18 ay var ve küçüğüm şuan 21 aylık. Ben bende değilim öyle söyleyim, li büyük oğlum yoran bi çocuk yada yaramaz aksi hırçın bi çocuk değil. Şuan tam abi gibi abi. Yine de çok zorlanıyorum. Küçüğüm tam tersi o yüzden de zorlanıyorum. İkisi de üzülmesin diye arada mahfolan ben oluyorum. Şuan hamile kalsanız 2.5 yaşında olur hadi 3 olsun yine zor. Ama mesela bana zor. Onlar içn harika bişey. Beraber büyüyorlar, arkadaşa htiyaçları yok sıkılmıyolar beraber oynuyolar beraber havuza giriyolar arada didişseler de hemen gidip sarılıyolar. Onlar için çok güzel benim kaza oldu ama ben zorlansam da onları öyle gördükçe iyi ki olmuş diyorum.
Ama mesela şuan 21 aylık olan küçük oğlumun yanında bebek bakılmaz daha zor olur. O yüzden çocuğunuzun durumu en önemli etken 🥰