Merhabalar ,
3 buçuk aylık bebeğim var akşam 11 de uyuyor 3 de emmek için uyanıyor uyutuyorum sabah 6 6,30 gibi uyanıyor ve bir daha asla uyumuyor akşam 11 -12 ye kadar . Bu hep böyleydi doktora sorduğumda gazından dolayı olduğunu 3 ay gibi biter azalır demişti . Gaz damlaları işe yaramadı , masaj bazen yarıyor bazen yaramıyor gün içerisinde gaz çıkartıyor baya fakat yetmiyor sanırım . Uyumadığı yetmezmiş gibi birde ağlıyor baş ağrısından yorgunluktan uykusuzluktan ölücem 😔 Normal mi bi bebeğin 15 16 saat uyumaması hiç bebeği böyle olan varmı ? Uykuya dalması için beyaz gürültü sallama ninni vs herşey denendi bu arada ama yok