Hepimizin gayesi bu sanırım: vicdanlı, merhametli, dürüst, güvenilir, saygılı ve sevgi dolu evlat yetiştirmek. Bunun için de epey çabalamak gerektiğini düşünüyorum. Kendimizde beğenmediğimiz huyların farkına varıp onları değiştirmek, yavrularımıza içsel sorunlarımızı yansıtmamak, onlardan güler yüzü esirgememek, sevgi dolu bir dille yaklaşmak en birincil görevlerimizden olmalı. Hepimiz çocuklarımızı güzel ahlak üzerine yetiştirsek büyüdüklerinde dünya onlar için daha yaşanılası bir yer olur.
Bu konuda biraz sohbet etmek istedim sizler ne dersiniz, onları nasıl daha iyi bir insan olarak yetiştirebiliriz?