omerinannesi_2705 Çarşamba günü çaya arkadaşım gelicek bimden yaş pasta veya çiz kek gibi bişey almayı düşündüm deneyen var mı acaba? Kendim de yapabiliyorum ama bu hafta aşırı yorgunum 🥲 bu sefer bir kaçamak yapayım dedim🤭
Teomom1 omerinannesi_2705 çikolatalı olan çok güzel ya 😃 eşim çok seviyor sık sık alıyoruz o yüzden 😃
Mtbuaaa omerinannesi_2705 çikolatalısını yemiştim çikolata yoğunluğundan bayılacaktım. Aşırı şeker bunaltıyor Ama cheesecake beğenmiştim çok güzel 👍
omerinannesi_2705 annekko Evime çok uzak 🥲 Bimden hiç almadım ama fiyatları çok uygun geldi o yüzden merak ettim🌸
fatmaa37demir omerinannesi_2705 fazla yok haklısınız 🤣🤣 o da bime bağlı zaten ama daha lüks gibi bime göre
omerinannesi_2705 Mtbuaaa Ayy çok sevindim o zaman 😅 buzlukta tuzlular var da tatlı nasıl yapıcam diye düşünüyordum alırım o zaman🤭
omerinannesi_2705 fatmaa37demir meraktan araştırdım varmış ama bana 1 saat uzaklıkta 🥲 Bimden alıp deneyeceğim hep güzel demişler 🤭 Teşekkür ederim🌸
omerinannesi_2705 Mewtwo tiramisu görmemiştim 🤭 Bakayım görürsem onu da deneyebilirim. Teşekkür ederim 🌸
Farya_momm omerinannesi_2705 çikolatalı dondurmalı pasta herhalde o mükemmel tadı aşırı güzel sürekli alırız
Tatlican Bimde pastalar oldugunu bile bilmeyen ben iştahsiz oldugumu birkez daha anladim😄😄sadece 1kere gorumcem mozaik pasta almis bimden dedi guzeldi oda 5yil once ama baska cesitler oldugunu bilmiyordum🤭