Kızlar 3aylık bi kedim var kendini sevdiriyor falan ama sonra ısırmaya başlıyor yürürken ayaklarımıza dolanıp ısırıyor falan yani kızgın değil ama bu huyunu nasıl bıraktırabilirim ?veteriner yavru olduğu için sert oynadığını söyledi bu ne kadar devam eder kendine ait bi odası var belirli saatlerde çıkarıyorum çünkü 19aylık bi oğlum var bacaklarını ısırıp tırmılamış korkuyorum sürekli birlikte tutmaya lütfen bilgisi olanlar bana bi akıl versin yanlış bişey yapmak istemiyorum çünkü o da bizim bebeğimiz