Soldierofallah Yigitefeninannesi_ 3 buçuk ay oldu kırkım çıkmaya yakın oldum o kadar bekliyorum bende
rstoglu10_cnr Yigitefeninannesi_ ya benim de 40 çıktı hemen oldum ne olacak bilmiyorum bende bekliyorum
Yigitefeninannesi_ Soldierofallah 8.5 ay oldu doğum yapalı 2. Ayında gördüm sonraki aylarda da geç olmaya ve az olmaya başladı anlamadım niye
Yigitefeninannesi_ hanife23 ben oldum ama sorun şu ki hem gecikiyor hem az oluyor sezeryanla alakalimi anlamadım
hanife23 Sezeryan sonrasında maalesef adet düzensizliği cok fazla oluyor benim bu ikinci sezeryanim ilk sezeryanda 4 ay bile olmadığım olmuştu