Merhaba anneler aranızda bebeği sinirlenipte kollarını direyip bağıran anneler var mı? Ben bu kadar sinirli olmasını anlayamıyorum sakin biriyim çünkü .. istediğini anlayamazsak ağlayıp susturamıyorum..yerde asla durmuyor atak yeni bitti 6 ay 2 günlüğüz..önceleri 10 dk yerde dönüyordu şimdi istemiyor hep kucakta.. siz neler yapıyorsunuz?