Merhaba kizlar 4 yaşında oğlum ve 4 aylık kızım var gelelim konuya benim oğlum 34 haftalık doğdu kuveze girdi ve 1 ay kaldı ve çıktı hissedemedim ne oldugunu annelikte hissedemedim kucağıma vermeyi geçin yzuunu bile tam göremeden kuveze koydular dokunamadim koklayamadim 1 ay git gel süt ver bez getir kuveze robot gibiydim sagip götürüyodum neyse çıktı kuvezden şükürler olsun tam anlamıyla bişey hissedemedim ne olduğunu anlamadım ama üzerine çok titredim ve 4 yaşına girecek yakında 4 seneden beri ne annem diye gelip sarılır ne öpmeye gelir ne sevmeye o kadar uzakki sanki ben onun annesi değilim zorla çağırırim yanıma zorla optururum babasına karşı öyle değil ama babası da çağırınca gider öper öyle kendiliğinden gitmez op dedimi babasını bastirarak öper sever beni sanki dudağını degdirir gibi hiç opmese daha iyi kuvezde kaldığından soğuk mu bana bilmiyorum çok üzülüyorum annesi değilmişim gibi hissediyorum hiç sevmiyomusun beni derim seviyorum der ama sadece der işte bilmiyorum kziim da üç gün kaldı kuvezde onuda kucağıma alamdan gününde doğduğu halde kuveze aldılar ondada aynı şey olacak diye çok korkuyorum 😭😭😭 o kadar da sabırlı bir anneyimki çevremdeki herkes hem sabırlı hem çok iyi bir anne baba oldugumuzu söyler kendimizden soğuyacak biseyler de yapmayız sadece ben değil babası da öyledir ama neden böyle anlamıyorum 😭