T-g 7 aylık kızım var. 2 ayağını yere bassın diye uğraşıyorum. Bir ayağını yere koymuyor kaldırıyor sizce sorun olabilir mi normal mi?
benkosarim T-g basmayı unuttu bir bir dönemde daha çok erken annesi benim kızım parmak ucunda basıyor bazen