Merhaba 2.5 yaş oğlum var zaten çok uzun zamandır aklımdaydı ama az önce 3.5 yaş Bi yavrunun pencereden düşüp vefat ettiği haberini okuyunca iyice tutuştu yüreğim😪 2 tane yüksek camım var bunlara çelik halat yaptırmayı düşündüm cam da hava alsın diye ama ancak bir yetişkin kerpetenle falan keserse açılabilirmiş. Bir yandan da aklıma Allah korusun Bi yangın olsa nerden çıkarcaz çocuğu kendimizi diye düşünüyorum. Annelik işte ne kadar tehlike varsa hepsi aklıma geliyor. Oğlum uslu bir çocuk ama yine de güven olmaz tabi. Siz ne yaptırdınız cama veya 7/24 başında mısınız 😐