Eslemervaela şöyle özetleyeyim, benim bebeğim ilk 6 ay kustu. reflüsü vardı. Aptamil AR mama kullandık, sonra giderek azalmaya başladı kusmalar. Doktorumuz artık AR mamaya normal mama karıştırarak dönebileceğimizi söyledi. Ama mutlaka Aptamil AR kullanıyorsanız normal Aptamil’le karıştırın başka marka olmaz demişti.
Markaların kendi içlerinde türevleri var ya, onlarla mix yapabilirsiniz ama Hipp’le Aptamil yada Bebelac’la Sma olmaz. Çok hassas oldukları için sindirim sistemlerini etkiliyor olabilir.