2016 tarih bölümü mezunuyum. Bu zamana kadar kpss ye 3 kez girdim hiçbirinde de doğru düzgün hazırlanmadım. Geçen yıllar ve şartlar sonucunda kpss ye hazırlanıp girme kararı verdim. İçinizde illaki kpssye çalışan annelerimizde vardır nasıl, ne zaman, hangi ara çalıştınız?
Eşim bana hiç destek olmuyor asla istemiyor ve kendisine sen kıza bakta ben çalışayım diyemem kendisi sabah çıkıyor gece geliyor işten 🙄 çocuğu emanet edebileceğim kimse yok. Ve kızım geç yatıyor. 🤷🏻♀️