Deletedmom_110 Musabnannesi Rexona’ya cliniccc kullanıyorum aşırı memnunmmm nıveaa var inan evde 2 tane yüzüne bakmıyorum
Musabnannesi Deletedmom_110 deolar çok pahalı 🥹 bence buna da bi şans ver diğer ürünleri elimde mevcut çok memnunum 🫶🏻
mysaa1 Musabnannesi ben kendi sitesinden almıştım 4 tane ama burdan da alırım muhtemelen 2 tane felan 😀 gördüğüm iyi oldu yani 😊
mysaa1 Gunesaryamom gerçekten kullanıyorum 4 gün oldu 0 koku 😊 zaten çok terleyen biri değildim ama onu söylim aşırı terleyeler için birşey diyemem 😊 ama görumcemde kullanıyor terliyordu kesti onuda 😊
Gzmovn Deletedmom_110 ben kullanıyorum 2.ciyi aldım. Terliyorsun tabi ki ama ben 2.kez duş alan biriyim ama İzmir sıcağında terlememek mümkün değil yani ter kokusi diye bisey yok koltuk altinda. Ben memnun kaldım