Kızlar ya bugün dikkat ettim bebeğimin yüzü sarı gibi ve çok uyuyor yani 1 günde sadece toplasan 1 saat felan uyanık normal mi yani yoksa evham mi yapıyorum. Sütüm de var sürekli de emzirmeye çalışıyorum aslın da sürekli çişini kakasını da yapıyor sütüm yaramıyor mu aceba diye çok üzülüyorum