Bebeğim perşembe günü sünnet oldu 4 ay 6günlük sünnet sonrası bir problem yaşamadık. Doktorumuz fucudin krem yazdı kullanmamız için ama hastanede hemşire furacin merhem sürmüştü bizde daha hızlı iyi olsun diye ikisini karıştırıp sürüyoruz ama bugün banyo yaptık ve pipisinin etrafında bal mumu gibi kalmış krem sanırım furacin merhem 😢 çok pişmanın ya keşke sürmeseydik başına gelen var mı bu krem nasıl temizlenicek