Defneeminannesi benımkı de oyleydı yetmezmıs gbi bırde kakasını yemıstı antıbıyotık tedavisi gordu. Tam 10 gün kaldı 11.gün verdıler şükrettik. Antıbıyotık tedavısı görüp işe yaramayan ilacı degıstırılen ve bı 10 gün daha hastanede kalan bebekler vardı. Bemde buraya sizin gbı post açmıştım. Evınızde bo bo dınlenın bebegınız gelene kadar dikişleriniz düzelir. Rahat oturur kalkarsınız. Boş su için süt olsun. 3 saatte 1 e sagacak sekılde gece dahıl alarm kurun sagın buzluga atın, süt istemıslerdı bızden. 5-6 gün sonra emzırmek için çagırmıslardı emmeyınce diğer gün tekrar cagırdılar. Ozaman öpüp koklarsınız bebegınızı. Göbeği genelde düşmüş oluyor ozamana kadar ben istemistim hemsıreden, hatta kalan estalarını bezlerini de almıstım cıkarken.