Haver_saim1 Merhaba kizlar oğlum 6 buçuk aylık ek gıdaya başladık arada verebilirim değişiklik olsun diye bu kutu toz ek gıdadan aldık üzerinde 5.aydan itibaren yazıyor ama ballı ya bal 1 yaşından önce verilmemesi gerek miyor muydu tereddüt ettim kullansam mı diye kullanan varmı
tugceo92 Haver_saim1 canım o tarz mamalardaki bal normal bildiğimiz bal değil. O yüzden verilebiliyor . Ama vereceksen de hero baby verme sekerli o mama. Hipp in kasik mamaları güzel kendin tatlandıriyorsun meyvelerle. Sekersiz organik oldugu icin. Aptamilde güzel
munevveraydiner Haver_saim1 ben ilk sütlü pirinçli aptamilin kaşık maması ile başlamıştım. 8 aydan sonra başladım ballı kaşık mamasına
Ahanife Aptamilim sütlü 7 tahıllısını veren var mı ben sütlü diye almadım kızıma civilde çok güzel bir fiyatta 6 ay 24 günlük 🙂
Haver_saim1 Guldas benim bebeğim nedense pek sevmedi bide üzerinde yazılı şekilde mı yapıyorsun benimki hiç kaşık maması gibi olmadı sıvı oldu
Guldas Kaşık mamalarına eklenen bal işlem görüyor, o yüzden sıkıntı olmaz. Ama hero kaşık mamalrı çok şekerli, şeker ilave ediliyor bilginiz olsun.
yaseminkarakurt En büyük sakıncası ilave şeker içermesi aslına bakarsan canım hero mamaları şekerli oluyor genellikle ve bu bebeğin hem sağlığı için iyi değil hem de şekerliye alışınca başka gıdaları almakta zorlanır
Haver_saim1 yaseminkarakurt yok ben tadına bı kaşık baktım hiç şeker yoktu bence çocuğa göre nasıl bilmiyorum ama oda sevmedi zaten ek gıda olarak verdiğim herşeyi hemen yiyor genelde tek yemek istemediği sey bu mama oldu
yaseminkarakurt [bilinmeyen] Canım ilave şeker olup olmadığını tadına bakarak anlayamazsın içindekileri okuyacaksın