Elasya Ben epey ertelendim hamilelik emzirme derken sonra duramayacak hale geldim bebeğim 10 aylıkken amonyaksız kokusuz bitkisel boya ile boyadım bir sıkıntı olmadı bebeğime
Elasya Kizilciksurubu inoa marka ile boyadım . Sonrasında da green therapy marka kullandım . İkisi de iyi