Bebeğim 3 ay 17 günlük oldu bu gün 3 uyku uyudu , her bir uykusu en fazla 35-40 dakika 😞 ve saat 18 den beri uyumuyor, normalde 2 saat dayanamaz uyur, 3 saati geçti uyumuyor. Uyku gerilemesi başlamış olabilir mi? İlle de 4.aya girmek mi gerekiyor?? Bu arada hiç huysuzluğu yok 🤷🏻♀️