Hanımlar oğlum 3,5 aylık. Akşam vakitlerinde uyuyo sonra uyanıp yırtına yırtına ağlıyor. Sebebini anlayamıyoruz. Karnı tok, gazı çıkıyor, altı temiz. Bazen her gün yapıyor bazen gün aşırı bazen iki güne bir bi kaç haftadır böyle. Perşembe günü çocuk hastalıklarına götüreceğiz ama size de sormak istedim böyle bi durum yaşayan var mı ?