sevgii_123 Kızlar ben şey istiyorum ya böyle videolarda saç yaparken kullanıyorlar ya at kuyruğu veya topuz yaparken sıkıyolar pürsümüyo hiç öyle bir şey istiyorum ama ismi markası hakkında hiçbir bilgim yok
Adenveannesi sevgii_123 ben yıllardır tek bir köpük kullanıyorum o da syoss mavi olan 4 numara aşırı memnunum sacı yıpratmıyor öneririm
sevgii_123 Ama kızlar bunlarda bukle belirginlestirici yazıyo ben böyle bir şey istemiyorum @Adenveannesi @fatmaa37demir
Adenveannesi sevgii_123 olsun düzde yapıyor o nasıl şekil verirsen öyle yapıyor ben sımsıkı toplarken de onu kullanıyorum