Eda038 Kızlar bugün 6. Günüm ve dikislerimin başlangıç ve bitiş yerleri ağrıyor ortalarda bisey yok ama diğer yerler cidden çok ağrıyor ya normal mi ne zaman geçecek bu ağrı
fatmaa37demir Eda038 çok normal çok yeni daha çünkü. Başta ve sonda düğümler olduğu için ekstra hassas oluyor benimde öyleydi. Belki 1 hafta daha hassas olur ama zamanla düzeliyor. 1 aya da hiçbir şey kalmaz. Siz yine de çok eğilmeyin ve ağır kaldırmayın