Merhaba kizlar 19 günlük bir bebegim var
Son üç gündür ağlama başlayınca gün içinde 2 saat sakinlestiremiyoruz ve böyle günde 2 ve 3 defa oluyor
Alti temiz karnı tok oluyor
Ama uykuya dalamiyor kendini sıkarak aşırı derece de bağırıyor kucağıma almak bile sakinlestirmiyor
Çevremdekiler gazı olabilir dedi ama kakasını sık sık yapiyor gazını alttan çıkarıyor
Daha yeni anneyim bilmiyorum o yüzden kolik bebek nasıl olur sadece bu ara her emzirme sonrası ya da biberon la arada besliyorum ağızdan gazını çıkardığını duymuyorum arada net duyuyorum arada 5 10 dk falan yapıyorum duymuyorum herhalde çıkmıştır diyip yatağına bırakıyorum
Sizce kolik mi kızım yoksa sıcaklar mi ağlatan yardımcı olursanız çok sevinirim