2papatya Volnes dibek kahve sütle yapılıyor sanırım onu su süt karıştırmak lazım sadece süt makineleri bozuyor bilginiz olsun. Ama suyla yaparsanız da makineye koymadan iyice çözdürmek gerekiyor kahveyi
DrkAyz Volnes Makinanın metal kısmına yapıştığı için önerilmiyor ömrünü kısaltırsınız sadece Türk kahvesi yapabiliyorsunuz minioda bende kullanıyorum 😌
fatmaa37demir 2papatya bu bilgiyi şuan sizden okudum 🤣🤭 bilmiyordum.valla. canım makinem 2 senedir sütle de yapıyorum hala çalışıyor
2papatya fatmaa37demir benimki bozuldu ben ordan tecrübe ettim 😂😂demek sizin makine güzelmiş. Karaca hatır(dı) bendeki 🙈🙈
2papatya fatmaa37demir bu zamanda bişey bozulsun istemiyorum ama oldu bi kere.. sizde uzun yıllar daha kullanın inşallah 🌸