Goktug34 İyi akşamlar bundan 3 ay önce 1.200 TL vererek aykabi aldım flodan bugün fark ettimki hafif açılma olmuş ayakkabıda fişi duuruyor mağazada herhangi bir değişim yapılır mı 1 sene garantisi var makinaya falan atmayin demislerdi
Mrtylmz Goktug34 magazaya goturdugunuzde oncelikle urunu alip incelemeye gonderiyorlar sonra degisim yapiliyor diye biliyorum sonuca gore ama
Miraesila Bız kızımıza terlik almıştık bir hafta geçmedi yırtıldı gittik iade ettik başka marka terlik aldık bı sorun olmadı