Ben kızım doğduğundan beri tv yi unuttum,o bakmasın diye asla açamıyorum,açmam da.Gözlerinin bozulması emin ol çok basit bir durum ,sen daha çocuğuna tv nin ne zarar vereceğini bilmiyorsun aç oku netten.Geri dönüşü olmayan sıkıntılar yaşamak istemiyorsan tv yi açma…