Hanımlar iyi akşamlar. Doktora da gittim bi sonuç alamıyorum bu durumu yaşayanlar İllaki vardır diye yazıyorum. 3 yaşında ikiz kızlarım var doğumdan 1 yıl sonra adet oldum. 2 yıldır da düzenli gidiyordu taa ki geçen aya kadar mayıs ayında 1 hafta gecikme yaşadım haziran ayında olamam gerek adetim hala olmadı. 22 gün gecikmem var 2 kere evde test yaptım negatif geçen hafta doktora gittim rahim ince kist miyom yok adet söktürücü vereyim 2 gün sonra adetin gelir gelirsen hormon testi yapalım dedi 1 haftadır duphaston kullanıyorum gelen giden yok karnım bile ağrımıyor neden oldu ki tekrar gideyim mi başka bi sorunum olmasından korkuyorum açıkçası