Arkadaşlar oğlum 18 aylık, boyu 79 cm. Karşılaştırmayayım diyorum ama çok üzülüyorum ve kafama takıyorum ister istemez😔Yaşıtlarına göre çok minik. 1 yaşında çocuklar ile aynı boyda. Doktor minyon bir bebek diyor. Boy uzaması için var mı önerileriniz? Argivit bu yaşlarda kullanılıyor mu?