Merve539s 2 şişe bitirdim 3. Aldım biraz kullandım ara verdim inanılmaz iştah açıyor haliyle sürekli yediğiniz içinde kilo alıyorsunuz bana kilo aldırdı yani kişiden kişiye göre değişir diye düşünüyorum sabah ve akşam günde 3-3 alıyordum ve süt artışı olmuştu bende