Selam kızlarrr
Kızım 52 günlük, 1 aydan sonra gündüz uykusunu birakti. Gündüzleri sadece memede uyuyor, memede uyudugu icin de surekli çenesini dürte dürte emziriyorum, ne emdi nw kadar emdi anlayana kadar bi bakıyorum 1 saattir emziriyorum, bu durum beni öyle zorlamaya başladi ki. Bugün sinirlendim bi an ve keske mama içse de kurtulsam dedim bi anda😑 52 günlük ama max 1.5 saat bekliyor emmek icin, mızırdandın mi hemen memeye alıyorum emme aralıklarıni acmaya çalışıyorum ama aglayinca memede susturmak cazip geliyor bazen 😔 Allah a sukur gazsiz bir bebek bu arada kilo alimi falan da gayet iyi. Gündüz uykularını nasil getirebilirim var mi boyle bir yol yordam?? Çünkü şoyle bi yatsa 1 saat 1 bucuk saat uyusa, uyaninca mis gibi 20 dakikada emecek ikisini de kurtulacak