Başka mama deneyin lütfen benim oğlum 9 aylık 3 aylıkken konuldu tanı süt ve yumurta alerjisi var sütüm yok maalesef nutrıcıa mama ile başladık alerji çıkınca evolvia rp serisine geçtik ama bu 4. Mama denediğimiz oğlum bunu sevdi . Bir de tabi emziriyorsanız sizin yapacağınız diyet çok önemli