Merhaba.Bebeğim 8 aylık olacak bugüne kadar hiç yanından ayrılmadım hep tek baktım.Ailelerimiz şehir dışında.Emzirme dışında mama takviyesi de yapmadım şu anda ek gıda alıyor ama çok az .Sürekli meme istiyor.Bende onu biberona alıştırmak istiyorum .Çok acil bir işim olduğunda babasıylada 3-4 saat kalabilsin istiyorum.Ama biberona nasıl alıştırabilirm bilmiyorum .Çok ağlar diye korkuyorum.