Kızım 6 aylık ama 6 aylıklar kesinlikle olmuyor hep 9 aylık ve biraz bol istiyosam 12 aylık almak durumunda kalıyorum kalıplar mı saçma yoksa biz mi çok büyük giydiriyoruz? Varmı bu problemi yaşayan. Kıilık bişey alamıyorum giyemicek korkusuyla 😂 mesela gecenlerde lcw dan alt ust aldım 9-12 uzun giysin diye, üstün kolları giyerken çok kastırıyor giyene kdr ağlıyor altı tayt hele hiç olmuyor belini çok sıkıyor napıcaz🥲