Findukezmesi Oglumunannesiyim_ biz bronsittten hastanede yattık🙁 Doktorunuzun ilaçlarını aksatmayın. Bol bol emzirmeye ya da mama vermeye çalışın. Benimkini damar yolundan beslemislerdi. Aklıma geldikçe aglayasim geliyor. Geçmiş olsun.
CaninannesiCemre Oglumunannesiyim_ Bol bol emzirme,eğer varsa nebulizatör ile hava vermek de rahatlatıyor