Bende bu durumdan çok çektim hatta burda post açmıştım, kullanmadığım krem yağ ayva çekirdeği vs hiçbirşey kalmadı hep yaralarım devam ediyordu, en son silikon göğüs ucu aldım, lansinoh, garmaston ve ayva çekirdeği jeli kalmıştı elimde, onlardan sürüp silikon göğüs ucunu geçir emzirdikten hemen sonra, göğüs pedi kesinlikle kullanma benim iyileşmeme sebebim göğüs pedlerinden dolayı göğüs uçlarımın sürekli kurumasıymış, ilacını sürüp göğüs ucunu takarsan hem hava alıyor hem içinde biriken süt sayesinde hep nemli kalıyor, emzirmeden öncede ilacı silip emzirirsin, bu şekilde 2-3 güne geçecektir inşallah şifa olsun 🙏🏼😉