marisback daha cok küçük çilek vermeyin bence birde domates vermeyin zaten patlıcanla bakla 2 yaşına kadar yasak. Ben her yemeğınde muhakkak sarımsak kullandım 7 aydan itibaren. Ürünleride organik gurmemden aldım gayet memnunum. Labnesimi bio gurmem alıyorum migros ve macroda satılıyor. Yine tereyağını yogurtluk sütünü yada farklı peynir alacaksam migrosun organik bölümünden alıyorum elta ada yada orvital markalarından. Bu arada oioi ürünlerini tavsiye etmiyorum tamamen para tuzagı bence. O kokusu benim bile midemi bulandırıuor ne yaptıysam cıkaramadım ben o kokan tabaktan asla yemek yemem cocugumada kıyıp veremedim kaldı öyle. Kaşıklarındesen zamanla yemek kokuları siniyo nekdr yıkasanda geçmiyo. En güzeli evdeki tatlı kaşıkları😂 birde mycey di sanırım markayı yanlış yazmış olabilir e bebekte satılıyor onun taşıma kaplı kaşığını aldım dışardada onu kullanıyorum. Bunuda ekstra yazmak istedim