Seymagirgin Minel-inannesi ay vallahi karnım davul gibi ama gelen giden yok bendede. Hapı kullanmaya basladım adet olmadım. Yinemi zam gelmis 😕
Minel-inannesi Seymagirgin ay ben hic güvenmiyorum ona yaa. Kaydida hamille kaldi muhabbeti cok fazla onda. Ya deri altı implant ya igne yaptiririm ben. En kotu yasminden devam.
Seymagirgin Minel-inannesi ben 3 sene kullandım kanamam cok oldugu ıcın çıkarttım tabi kayma riski var cok rahat ama bu derialtı implant ta beni korkutuyor onun koruyuculugu kac yıl
Minel-inannesi Seymagirgin 5yil diyolar kibrit copu kadar bisi, taktiranlarin cogu memnun. Su emme donemi bitince yaptirasim var valla hergun hap yutup durmaktansa
Minel-inannesi Seymagirgin e valla bu zamana kadar kimseden duyulmus sey degil implantim vardi da hamile kaldim diye🤷 yuksektir heralde diye düşünüyorum acikcasi. Nexplanon marka taktiriyolar genellikle, soyle bi arastirdim kotu yorumada denk gelmedim