Kızlar bebeğim 3 ay 18 günlük . Aşırı kolik bir bebek sadece beyaz gürültüyle sakinleşiyordu bizde sürekli açtık . Şimdi kolikliği geçti ama beyaz gürültüden ayrılamıyoruz 😮💨 sabah kadar açık gün içinde uyutmaya çalıştığım anda bunu açıyoruz artık sinirlerimi bozmaya başladı doktorumuz da önermiyor zaten bağımlı oldu resmen ne yaparsam yapayım onsuz uyumuyor bırakmak istiyorum bende. Bana fikir verin lütfen yaşayan var mı ? Nasıl bıraktırabilirim ? ( sesini kademe kademe kısıp kapatmayı ve ninniyi denedim )