Osmaniyelianne ben İhlas’ın robotunu kullanıyorum CleanMax çekim gücü süper ablamdan gördüm aldım çok memnunum istediğim zaman koltuğumuda yıkayabiliyorum halıyı da bir de özelliği var havadaki tozları içine çekiyor yani inanır mısınz ben her gün süpürge açıyorum eve ona rağmen evinden çıkan tozu görünce çıldıracaktım taksitle aldım ayrıca normal süpürgeler bile artık iyi çekmesini istiyorsanız 10.000 TL vermeniz lazım ben 19.000’e taksitle aldım çok memnunum hatta bir tane video izlemiştim bizim kullandığımız süpürgeler hava yerinden dışarıya toz veriyor muş onu görünce iyice tedirgin oldum ben astım hastasıyım çok iyi geldi bana