Gonca_6303 hiç üzülmeyin. Benim bebeğimde bir haftalıkken yattı bir buçuk gün fototerapi aldı. Cok ağlamıştım ama o tedavi hızlıca iyileştiriyor. Sadece tek tavsiyem eğer emen bir bebekse bebek uyanamadığı için emeniyor sütünüzü sağıp kaşık biberon ile vermeniz. Ben memeue tutturup kenardan şırınga ile vermiştim bebek çok çok gelmesine alıştığı için sonradan meme reddi yaptı bir ay da onunla uğraştım. Sonra emzirme danışmanı kaşık biberon önermişti emme refleksi olmadığı için meme reddi olmuyor