Minikannesi0 Bebeğim bugün tam 6 aylık oldu Bebelac 1 kullanıyoruz şuan bitince 2 numaradan mi devam etmem lazım ?
Dilan9900 Benim oğlumda 5,5 aylık hipp kullanıyorum kutunun üstünde 6.ayın sonunda yazıyor ama diğerlerini bilmiyorum
nesli123mehmet Dilan9900 Gaz Yapıyormu Hipp Bende Mama Değiştireceğim 2 Aylık Oğlum Gaz Kabız Yapıyor Mu Hangisini Almam Gerekiyor
Dilan9900 nesli123mehmet biz ilk iki ay aptamil kullandık gaz ve kabızlık yaptı doktor hipe geçirdi gaz yapmıyormuş bu mama diyolar bızde de baya azaldı sonra bitti şükür