Merhaba güzel anneler oğlum 12 Temmuz doğumlu başlarda uyku düzeni çok güzeldi gece 8 gibi yatırınca 1,5 a kadar uyurdu daha sonra en fazla iki kez emmek için uyanırdı. 4. Ayımıza girdik ama ne düzem kaldı ne bişey 8 de yatırıyorum 9 da kalkıyor saat başı uyanıyor ve emmek istiyor bazen 45 Dk da bile uyanıyor bütün gece ayaktayım uykusuzluktan gözlerim mosmor. Tecrübeli annelerin yorumlarını bekliyorum. Neden olabilir acaba güzmüşüz doymadığı için olabilirmi