Oğlum 40 günlük Sema aldım mama olarak ama içtikten sonra kapağını açıyorum çok kötü kokuyor sanki saatlerce sıcakta kalmış gibi bir koku mamayı değiştirmek istiyorum ne öneriyorsunuz bşrde mamada değişiklik yapsam bir sıkıntı yaşarmıyım sağlığı açısından hip orgnic kullanmak istiyorum aslında