Selam kızlar, oğlum düzenli her gün hatta günde iki üç kez kakasını yapardı. Şimdi bir haftadır sadece bir kez yaptı. Çişinde sıkıntı yok. Eskiden çok gaz çıkarmazdı şimdi hem sesli hem de kötü kokulu gaz çıkarıyor. Bir huzursuzluğu da yok gibş ama bu kadar süre kaka yapmaması normal mi? Probiyotik de veriyorum bu arada