Kızlar ben haftada en az iki kitap okurum 800 e yakın kitabım vardı geçen yıl Hakkari’de yarısını sehitler adına açılan bir kütüphaneye verdim diğer yarısınida başka bir okula verdim. Kitaplar bitti tabi😅 2 ay önce yeniden kütüphane yapmaya başladım şuan 120 tane kitabım var. Her ay mutlaka on tane alıyorm ama maalesef onlar bile aşırı zamlandı 😭🥲 neyse konu şu birbirimize önereceğimiz kitaplar için açtım postu mutlaka okuyan annelerimiz vardır. En sevdiğiniz kitap en etkilendiğiniz yazarlar falan varsa burda toplanalım😍 bugün yine dayanamayıp 6 tane aldım😍😅
