Minikpankekim Bebegim 4 aylik 8 kilo 100 gram. Kac damla damlatilmasi gerek? Saglik ocagindan verilen damlada 4 damla yaziyor fakat onu kullanmak istemedigim icin bunu aldim
Summerwine95 Minikpankekim benimkide 7700 gram doktorum 6 damla dedi ama daha yüzyüze görüşemedik.Kafam karıştı bu damlada
Asya3870 Minikpankekim evet canım..ama sen yinede emin olmak için sağlık ocağın yakınsa yarın sabah bebisinle git bir sor..hemde hava almış olursun. 5 ml veriyordum ben tam. Doktor öyle hesaplamıştı
Minikpankekim Asya3870 ya ama eski bununla ilgili gonderilere baktim. Bi tabloda 8 kilonun karsisinda 18 19 damla yaziyodu. Cok kafam karisti🤦♀️ en iyisi yarin bu damlayi gosterip sormak olacak sanirim
Asya3870 Minikpankekim bence çok fazla 18 19 damla. Dediğim gibi 5 ml veriyordum ben. Sen iyisi doktora ya da ebeye danışmadan verme. Onlar söylerler
Asya3870 Minikpankekim canım dediğim gibi doktor ya da ebe senin çocuğunun kilosuna göre hesaplar verir. Bı uğra bugün 5 dk vaktinde varsa kullan
Tbshn Minikpankekim hayır günde 1 kere eczacınıza sorun siz bu kadar ay bu kadar kg diye , ama 1 ml diyecektir.
Tbshn Minikpankekim 5 ml değil 0.5 2 kere çekildiğinde 1 ml yapıyor yanlış anlatmış olmayayım. 1 ml çekilecek
Minikpankekim @Tbshn Asya3870 @Deletedmom_116 [silindi] tesekur ederim kizlar bugun ebeyle gorusecegim. Kimi kilo basina 1 damla kimi 2 dio ne yapcagimi sasirdim valla 🤦♀️
[silindi] Genelde kilo başına 1 damla verilir çocuğun farklı özel bir durumu varsa sabah akşam ver denir yani bunu doktorunuzla görüşmeniz gerekli
Deletedmom_116 [silindi] çocuğumun özel bir durumu yok kilo alımı ortalamanın üstünde ama kilosuna göre 2 damla dedi doktorumuz sabah akşam.