Papatyaaa01 bizim de öyle oldu önce çocuksuz görüştük anlattık sonra çocuğa randevu aldık. İnşallah siz de fayda görürsünüz. 6yaşa kadar düzelmelerin kolay olduğunu 6yaştan sonra zorlaştığını söyledi. Olmucak şey değil sadece biraz sabır gerekiyor seanslara düzenli aksatmadan gitmek gerekiyor doktorun söylediklerini uygulamak gerekiyor. Kolaylıklar diliyorum umarım aşarsınız 🙏